Tilbage

Denne erklæring om databeskyttelse blev sidst opdateret på 18. april 2024 og gælder borgere i Det Europæiske Økonomiske Samarbejdsområde.

I denne fortrolighedserklæring forklarer vi, hvad vi gør med de data, vi får om dig via https://juliemariel.dk. Vi anbefaler, at du læser denne erklæring omhyggeligt. I vores behandling overholder vi kravene i fortrolighedslovgivningen. Det betyder blandt andet, at:

  • vi angiver klart, hvilke formål vi behandler personoplysninger til. Vi gør dette ved hjælp af denne fortrolighedserklæring;
  • vi sigter mod at begrænse vores indsamling af personlige data til kun de personlige data, der kræves til legitime formål;
  • vi anmoder først om dit udtrykkelige samtykke til at behandle dine personlige data i sager, der kræver dit samtykke;
  • vi træffer passende sikkerhedsforanstaltninger for at beskytte dine personlige data og kræver også dette fra parter, der behandler personlige data på vores vegne;
  • vi respekterer din ret til at få adgang til dine personlige data eller få dem rettet eller slettet på din anmodning.

Hvis du har spørgsmål eller ønsker at vide nøjagtigt hvilke data vi opbevarer om dig, så kontakt os.

1. Formål, data og opbevaringsperiode

Vi kan indsamle eller modtage personlige oplysninger til en række formål i forbindelse med vores forretningsaktiviteter, som kan omfatte følgende: (klik for at udvide)

2. Deling med andre parter

We only share this data with processors and with other third parties for which consent must be obtained.

3. Cookies

Vores websted bruger cookies. For mere information om cookies henvises til vores Cookie politik

4. Disclosure practices

We disclose personal information if we are required by law or by a court order, in response to a law enforcement agency, to the extent permitted under other provisions of law, to provide information, or for an investigation on a matter related to public safety.

If our website or organisation is taken over, sold, or involved in a merger or acquisition, your details may be disclosed to our advisers and any prospective purchasers and will be passed on to the new owners.

Google må ikke bruge dataene til andre Google-tjenester.

Inkluderingen af ​​fulde IP-adresser er blokeret af os.

5. Sikkerhed

Vi er forpligtet til sikkerheden af ​​personlige data. Vi træffer passende sikkerhedsforanstaltninger for at begrænse misbrug af og uautoriseret adgang til personlige data. Dette sikrer, at kun de nødvendige personer har adgang til dine data, at adgangen til dataene er beskyttet, og at vores sikkerhedsforanstaltninger regelmæssigt gennemgås.

6. Tredjepartswebsteder

Denne erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger gælder ikke for tredjepartswebsteder, der er forbundet via links på vores websted. Vi kan ikke garantere, at disse tredjeparter håndterer dine personlige oplysninger på en pålidelig eller sikker måde. Vi anbefaler, at du læser disse hjemmesiders fortrolighedserklæringer, før du benytter disse hjemmesider.

7. Tilføj til denne privatlivspolitik

Vi forbeholder os retten til at foretage ændringer i denne erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger. Det anbefales, at du regelmæssigt konsulterer denne fortrolighedserklæring for at være opmærksom på ændringer. Derudover vil vi aktivt informere dig, hvor det er muligt.

8. Har adgang til og ændrer dine data

Hvis du har spørgsmål eller ønsker at vide, hvilke personlige data vi har om dig, så kontakt os. Du kan kontakte os ved hjælp af nedenstående oplysninger. Du har følgende rettigheder:

  • Du har ret til at vide, hvorfor dine personlige data er nødvendige, hvad der vil ske med dem, og hvor længe de bliver opbevaret.
  • Ret til adgang: Du har ret til at få adgang til dine personlige data, der er kendt af os.
  • Ret til rettelse: du har ret til at supplere, rette, slette eller blokere dine personlige data, når du ønsker det.
  • Hvis du giver os dit samtykke til at behandle dine data, har du ret til at tilbagekalde dette samtykke og til at slette dine personlige data.
  • Ret til at overføre dine data: Du har ret til at anmode om alle dine personlige data fra den Behandlingsansvarlige og overføre dem i sin helhed til en anden Behandlingsansvarlig.
  • Ret til indsigelse: du kan gøre indsigelse mod behandlingen af ​​dine data. Vi efterkommer dette, medmindre der er berettigede grunde til behandling.

Sørg for altid at angive, hvem du er, så vi kan være sikre på, at vi ikke ændrer eller sletter data på den forkerte person.

9. Indsendelse af en klage

Hvis du ikke er tilfreds med den måde, hvorpå vi håndterer (en klage over) behandlingen af ​​dine personoplysninger, har du ret til at indsende en klage til Datatilsynet.

10. Kontaktdetaljer

Julie Mariel ApS
C/O Ingrid Lund
Egå Havvej 21, st.
8250 Egå
Danmark
Internet side: https://juliemariel.dk
Email: kontakt@juliemariel.dk
Telefonnummer: 28748921

11. Data Requests

For the most frequently submitted requests, we also offer you the possibility to use our data request form

×

Bilag

WooCommerce

Denne prøvetekst omfatter det grundlæggende omkring de personoplysninger, som din webshop muligvis indsamler, gemmer og deler, såvel som hvem der har adgang til disse data. Afhængig af hvilke indstillinger, der er aktiveret, og hvilke yderligere plugins, der er anvendt, vil den specifikke information, som deles via din webshop, variere. Vi anbefaler dig at overveje brug af en advokat, når du beslutter hvilken information, der skal være omfattet af din politik for personoplysninger.

Vi indsamler information om dig gennem bestillingsprocessen på vores webshop.

Informationer som vi samler og gemmer

Når du besøger vores webshop, vil vi spore:

  • Varer som du har set: Vi vil bruge denne information til eksempelvist at vise dig varer, som du har set for nylig.
  • Lokation, IP-adresse og browsertype: Vi vil bruge disse informationer til formål såsom beregning af moms og forsendelse.
  • Leveringsadresse: Vi vil anmode dig om at indtaste denne, så vi eksempelvist kan beregne forsendelsesomkostninger, inden du afgiver en ordre, og vi sender dig varen/varerne.

Vi bruger også cookies til at holde styr på indholdet i kurven, mens du bruger vores webshop.

Bemærkning: Du kan beskrive din cookie politik yderligere og linke til denne del herfra.

Når du køber varer af os, vil vi bede dig om at give os information, der omfatter dit navn, faktureringsadresse, leveringsadresse, e-mailadresse, telefonnummer, kreditkort/betalingsinformationer og valgfri kontoinformation som brugernavn og adgangskode. Vi vil bruge denne information til formål såsom til:

  • Sender dig information om din konto og ordre
  • Svar på dine henvendelser og forespørgsler, herunder refunderinger og klager
  • Behandle betalinger og forhindre svig
  • Opsæt din konto til vores webshop
  • Overholder alle juridiske forpligtelser, som vi har, såsom beregning af moms og gebyrer
  • Forbedre vores tilbud i webshoppen
  • Sender dig markedsføringsbeskeder, hvis du vælger at modtage dem.

Hvis du opretter en konto, vil vi gemme dit navn, adresse, e-mailadresse og telefonnummer, som vil blive anvendt til at udfylde indtastningsfelter ved bestilling af ordrer fremover.

Generelt gemmer vi information om dig så længe, som vi har behov for informationen til de formål, for hvilke vi indsamler og bruger informationerne, og vi er ikke juridisk forpligtet til at fortsætte med at gemme dem. Fx vil vi gemme ordreinformationer så længe det er krævet ifølge regnskabsloven i forhold til moms og regnskab. Dette inkluderer dit navn, e-mailadresse samt faktureringsadresse og leveringsadresse.

Vi vil også gemme kommentarer og anmeldelser, hvis du ønsker at tilføje dem.

Hvilke medarbejdere der har adgang

Medarbejdere har adgang til informationen, som du giver os. Fx har administratorer såvel som webshopledere adgang til:

  • Ordreinformation såsom hvad der blev købt, hvornår det blev købt og hvortil, det skulle sendes, og
  • Kundeinformation såsom dit navn, e-mailadresse samt information om fakturering og forsendelse.

Vores medarbejdere har adgang til denne information for at kunne gennemføre ordrer, håndtere refunderinger og supportere dig.

Hvilke informationer vi deler med andre

I denne sektion bør du liste hvem, du deler information med og til hvilket formål. Det kunne omfatte, men ikke nødvendigvis være begrænset til analyser, markedsføring, betalingsløsninger, forsendelsesfirmaer, og trediemands programmer.

Vi deler information med trediemandsfirmaer, som hjælper os med at håndtere vores ordrer og services til dig; for eksempel —

Betalinger

I denne undersektion bør du liste, hvilke trediemands betalingskortformidlere, som du anvender til at modtage betalinger i din webshop, da disse håndterer kundedata. Vi har indsat PayPal som et eksempel, men du bør fjerne dette, hvis du ikke anvender PayPal.

Vi accepterer betalinger via PayPal. Ved gennemførelse af betalinger, vil nogle af dine data blive videregivet til PayPal, inklusiv information der er nødvendig for at gennemføre eller understøtte betalingen, såsom det totale købsbeløb og faktureringsinformation.

Se venligst PayPal Persondata Politik for flere informationer.

WooCommerce

Denne prøvetekst omfatter det grundlæggende omkring de personoplysninger, som din webshop muligvis indsamler, gemmer og deler, såvel som hvem der har adgang til disse data. Afhængig af hvilke indstillinger, der er aktiveret, og hvilke yderligere plugins, der er anvendt, vil den specifikke information, som deles via din webshop, variere. Vi anbefaler dig at overveje brug af en advokat, når du beslutter hvilken information, der skal være omfattet af din politik for personoplysninger.

Vi indsamler information om dig gennem bestillingsprocessen på vores webshop.

Informationer som vi samler og gemmer

Når du besøger vores webshop, vil vi spore:

  • Varer som du har set: Vi vil bruge denne information til eksempelvist at vise dig varer, som du har set for nylig.
  • Lokation, IP-adresse og browsertype: Vi vil bruge disse informationer til formål såsom beregning af moms og forsendelse.
  • Leveringsadresse: Vi vil anmode dig om at indtaste denne, så vi eksempelvist kan beregne forsendelsesomkostninger, inden du afgiver en ordre, og vi sender dig varen/varerne.

Vi bruger også cookies til at holde styr på indholdet i kurven, mens du bruger vores webshop.

Bemærkning: Du kan beskrive din cookie politik yderligere og linke til denne del herfra.

Når du køber varer af os, vil vi bede dig om at give os information, der omfatter dit navn, faktureringsadresse, leveringsadresse, e-mailadresse, telefonnummer, kreditkort/betalingsinformationer og valgfri kontoinformation som brugernavn og adgangskode. Vi vil bruge denne information til formål såsom til:

  • Sender dig information om din konto og ordre
  • Svar på dine henvendelser og forespørgsler, herunder refunderinger og klager
  • Behandle betalinger og forhindre svig
  • Opsæt din konto til vores webshop
  • Overholder alle juridiske forpligtelser, som vi har, såsom beregning af moms og gebyrer
  • Forbedre vores tilbud i webshoppen
  • Sender dig markedsføringsbeskeder, hvis du vælger at modtage dem.

Hvis du opretter en konto, vil vi gemme dit navn, adresse, e-mailadresse og telefonnummer, som vil blive anvendt til at udfylde indtastningsfelter ved bestilling af ordrer fremover.

Generelt gemmer vi information om dig så længe, som vi har behov for informationen til de formål, for hvilke vi indsamler og bruger informationerne, og vi er ikke juridisk forpligtet til at fortsætte med at gemme dem. Fx vil vi gemme ordreinformationer så længe det er krævet ifølge regnskabsloven i forhold til moms og regnskab. Dette inkluderer dit navn, e-mailadresse samt faktureringsadresse og leveringsadresse.

Vi vil også gemme kommentarer og anmeldelser, hvis du ønsker at tilføje dem.

Hvilke medarbejdere der har adgang

Medarbejdere har adgang til informationen, som du giver os. Fx har administratorer såvel som webshopledere adgang til:

  • Ordreinformation såsom hvad der blev købt, hvornår det blev købt og hvortil, det skulle sendes, og
  • Kundeinformation såsom dit navn, e-mailadresse samt information om fakturering og forsendelse.

Vores medarbejdere har adgang til denne information for at kunne gennemføre ordrer, håndtere refunderinger og supportere dig.

Hvilke informationer vi deler med andre

I denne sektion bør du liste hvem, du deler information med og til hvilket formål. Det kunne omfatte, men ikke nødvendigvis være begrænset til analyser, markedsføring, betalingsløsninger, forsendelsesfirmaer, og trediemands programmer.

Vi deler information med trediemandsfirmaer, som hjælper os med at håndtere vores ordrer og services til dig; for eksempel —

Betalinger

I denne undersektion bør du liste, hvilke trediemands betalingskortformidlere, som du anvender til at modtage betalinger i din webshop, da disse håndterer kundedata. Vi har indsat PayPal som et eksempel, men du bør fjerne dette, hvis du ikke anvender PayPal.

Vi accepterer betalinger via PayPal. Ved gennemførelse af betalinger, vil nogle af dine data blive videregivet til PayPal, inklusiv information der er nødvendig for at gennemføre eller understøtte betalingen, såsom det totale købsbeløb og faktureringsinformation.

Se venligst PayPal Persondata Politik for flere informationer.